MIRBUD rusza z budową dwóch obiektów w MLP Pruszków II

MLP Group przekazało firmie MIRBUD S.A., pełniącej funkcję generalnego wykonawcy, tereny pod budowę dwóch obiektów w ramach parku logistycznego MLP Pruszków II.

MIRBUD S.A. zbuduje dla MLP Group hale magazynowe wraz z pomieszczeniami biurowymi o łącznej powierzchni ponad 36,2 tys m2. Dla cargo-partner, globalnego operatora logistycznego, przygotowywane zostanie 9,3 tys. m2, a dla Avery Dennison, producenta i dystrybutora etykiet oraz materiałów samoprzylepnych powstanie 13,3 tys. m2 powierzchni magazynowej i biurowej.

Dla cargo-partner spedycja sp. z o. o., globalnego operatora logistycznego przygotowane zostanie 8 tys. m2 nowoczesnej powierzchni magazynowej oraz  budynek biurowy o powierzchni 1,3 tys. m2, w którym znajdzie się główna siedziba firmy. Na dachu części biurowej powstanie taras o powierzchni 300 m2, gdzie zasadzona zostanie trawa zwiększając walory użytkowe budynku. Zakończenie realizacji obiektów i przekazanie ich najemcy planowane jest w trzecim kwartale 2018 r.

Z kolei dla firmy Avery Dennison Polska. Sp. z o.o., producenta i dystrybutora etykiet oraz materiałów samoprzylepnych w parku MLP Pruszków II wybudowane zostanie ponad 13,3 tys. m2 nowoczesnej powierzchni magazynowej. Obiekt będzie przeznaczony na cele produkcyjno-magazynowe. Udostępnienie najemcy nowych powierzchni planowane jest również w trzecim kwartale br.

Centrum logistyczne MLP Pruszków II położone jest w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Park zajmuje łącznie 72 hektarów i docelowo ma obejmować 285 000 mkw. MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej.