AAA


Kontakt

ul. Unii Europejskiej 18
96-100 Skierniewice
tel. (046) 833-98-28
tel/fax: (046) 833-97-32
sekretariat@mirbud.com.pl

Mirbud S.A. zbuduje halę magazynowo-logistyczną dla Develey

MIRBUD S.A. podpisał umowę z firmą Develey, w ramach której zaprojektuje i wybuduje halę magazynowo-logistyczną w miejscowości Pass, k. Błonia. Oferta MIRBUD S.A. została wyłoniona w ramach przetargu. Spółkę Develey reprezentowała w transakcji międzynarodowa firma doradcza Colliers International.

„Cieszę się, że do grona naszych klientów dołączyła marka Develey. Mieliśmy już wielokrotnie możliwość realizować tego typu projekty, również dla branży spożywczej, nie mniej jednak jest to dla nas szczególny kontrakt, bo pierwszy dla tego Klienta” – mówi Jerzy Mirgos, prezes Zarządu MIRBUD S.A.

Hala magazynowo-logistyczna będzie zbudowana w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Będą tam przede wszystkim pomieszczenia do magazynowania i przechowywania produktów spożywczych, w tym również pomieszczenia chłodnicze. Część biurowo-socjalna obiektu zlokalizowana będzie poza halą magazynowo-logistyczną. Do hali dobudowana zostanie wiata zewnętrzna do składowania produktów na paletach, a także zostanie zaprojektowany i stworzony na potrzeby Develey system regałowania wraz z urządzeniami do pakowania produktów.  Całkowita powierzchnia hali to blisko 10.000 m2. Ze względu na specyficzne przeznaczenie hali, jakim są produkty spożywcze, hala będzie miała podwyższone parametry higieniczne i przeciwpożarowe.

„Ponad 170-letnie doświadczenie firmy oraz 20 lat obecności i produkcji w Polsce pozwala nam skupiać się na tym, co najważniejsze. Przez wszystkie lata istnienia konsekwentnie angażujemy - w Polsce i na całym świecie - swoją wiedzę i doświadczenie na zakup najlepszych surowców i składników, dbamy o wyselekcjonowanie unikalnych receptur i bezpiecznych opakowań i tak stosując odpowiednie technologie tworzymy najwyższej jakości produkty. Zależy nam, aby realizując dalszy dynamiczny rozwój i reprezentując najwyższy światowy standard, zawsze spełniać oczekiwania i gusta polskich konsumentów. Dziś to oznacza dla nas konieczność zwiększenia potencjału magazynowo-produkcyjnego.” – podsumowuje Tomasz Lasota, Dyrektor Develey.

Powrót